9,10,11 i 12-10-26. Viatge a Andalucia. Granada, Mulhacén, Córdoba i Sevilla.Dia 1, 09-10-26:
Eixide des de l´explanada de l´institut a l1 1:00 del matí en direcció a Ganada. Al arribar a Granada qui vulga podrà visitar l´Alhambra (visita no pagada que costa 23€ per a qui vulga vore-la). Al acabar la visita check-in en l´hotel.
Per la vesprada visita guiada pel centre històric de la ciutat la qual acabarà al mirador de Sant Nicolas per a gaudir de la vista de l´Alhambra i Serra Nevada al fons.
Els menjars, dinar com sopar seran pel nostre conter, així que farem escurció a vore on podem menjar.
Dia 2. 10-10-26:
Dia fort de muntanya, excursió de senderisme al Mulhacén ( pic més alt de la peninsula ibèrica amb 3479 msnm).
Portarem el dinar damunt que anirem a compra el dia d´abans en la zona de Granada.
Al acabar la ruta tornarem a l´hotel.
Dia 3. 11-10-26:
Eixida a les 9, després de desdejunar, de l´hotel en direcció a Sevilla on tenim dos plans possibles:
Plan A: Visita per la ciutat de Sevilla amb la possibilitat de visitar el Real Alcazar ( entrada opcional no incluida al preu i té un cost de 16€ per persona).
El dinar el buscarà cadascú on més li interese, segons els gustos de cadascú.
Plan B: Ruta guiada pel Monument natural del Cerro del Hierro.
El dinar el buscarem cadascú segons la marxa que fem.
Al acabar el dia tornarem a l´hotel i buscarem lloc on sopar.
Dia 4. 12-10-26:
Eixida de l´hotel, després de desdejunar, a les 11:00h i trasllat a Córdoba on visitarem el casc antic de la ciutat i podrem visitar la mezquita- Catedral de Córdoba ( entrada opcional que té un sobrecost d´11€ per persona). A la zona on acabem buscarem lloc per a dinar. Després de dinar tornarem cap a casa on, més o mens, arribarem sobre les 12 de la nit.
El preu del viatge serà de 450€ per persona ( 427´5€ per a soci) en habitació triple, 510€per persona (484,5€ per a socis) en habitació doble i 750€ per persona (712,5€ per a socis) en habitació individual.
El pago del viatge serà en 4 vegades al principi de cada més vinent siguent el primer pago al apuntar-se per a reservar el viatge.

L´ORGANITZACIÓ: